Monday, March 12, 2018

En pyjamas till världens bästa unge

Detta barn alltså 💗. Jag har sytt en pyjamas till henne i ett tyg som hon själv varit med och valt ut, och när den var klar ville hon verkligen att jag skulle ta kort på henne i den. Har nu kameran full av bilder i denna stil, älskar det. Kanske inte det jag skulle valt om jag fick vara med och bestämma, men blir så glad av att titta på det här kortet. 

Såhär ville hon också sitta på bilderna. Pyjamasen är bara en långärmat t-shirt och leggings med muddar där jag tror att mönstret kanske kommer från Ottobre men är osäker. Gillar leggings med muddar för då kan jag sy dem lite stora med utrymme att växa i men de halkar ändå inte ner under foten. 

2 comments:

Marika said...

Fin! På första bilden har hon en helt underbar grimas i Kalle och Hobbe-stil!
http://1.bp.blogspot.com/-cJcQpEnkyoA/UvPN-oE-vFI/AAAAAAAABLc/fiieLqwxM9c/s1600/calvin-hobbes-faces.jpg

Johanna said...

Precis Kalle och Hobbe-min (de är mina favoriter). Och det ser ut som en skön pyjamas:)