Friday, October 2, 2015

Spinner till Aranami

Jag syr inte bara nuförtiden men det blir faktiskt inte så mycket stickat. Jag varvar sömnad med att spela tv-spel (Dragon age 3 just nu) eftersom tv-spel kräver mindre av hjärnan än stickningen (iaf om en spelar casual). När jag är så trött att jag inte orkar hålla uppe stickningen orkar jag ändå hålla i en konsoll. 

Lite spinner jag också. Det här ska bli en Aranami. Ullen har Dandelion-Anna färgat speciellt åt mig och det är så roligt att spinna gradienterna!

2 comments:

Annika said...

Å så vackert! Jag spelar också Dragon age 3 nu, men jag är alltid så trött att jag inte orkar spela något på huvudquesten utan bara springer runt i vildmarken och köttar ner fiender. Så det går sådär.
Jag tittar på Vänner också, det känns som en riktigt bra serie när man inte orkar med något annat.

Clara said...

Haha jag med, springer runt och letar shards och slåss mot jättelätta fiender. Gör vartenda litet småquest. Och så kollar jag på Gilmore Girls, också perfekt serie när orken tryter.