Sunday, January 5, 2014

Andreas julklapp

Andreas behövde ett par halvvantar att ha när han drar barnvagnen, så han fick ett par i julklapp. 

Bara enkla sicksackränder, lite tumkil och enkelt ribbat avslut. Dubbelt magasin duett supersoft på stickor 3,5mm, då går det fort. Färgerna är det som gör dem, jag gillar verkligen den här klassiska men ändå lite annorlunda färgkombinationen. 

Vi hittade en katt att klappa och titta på också, Astrid älskar katter. 

Jag har lite kattabstinens eftersom Esther just nu bor hos vår kompis Elin. Hon är fosterhemsplacerad där utav anledningen att hon skrikjamar och klöser på garderoberna när Astrid somnat, så att Astrid vaknar. Det är inte ok och vi är så himla trötta just nu och orkar inte ta tag i det. Gissar att hon får för lite uppmärksamhet på dagarna, och tar ut det på kvällarna. Tur att Elin kan ta hand om henne istället! 

7 comments:

metamorphosis said...

himla snygga, speciellt i kombination med en neutral jacka och vagn som så där! :)

Anna Martina said...

så fina, alltid bra att få inspiration till fina färgkombinationer och det är du så himla bra på!

Elin said...

Undrans om det är samma katt som jag stöter på titt som tätt! Var den vid ramberget?
Ester har det fint, ligger och spinner bredvid mig nu när jag läser. Förstår att hon saknas! Hon skrek och skrapade massa första, men nu inatt gick det bättre :) tokig kisse!

annas alster said...

Så otroligt fina Clara! Inspirerande!

Luxxie - kreativt kaos said...

Superfina vantar och härliga bilder! :)

Anonymous said...

Jättefina!!! Och kanonfina bilder!!

Iréne i Östersund

Manduzana stickar said...

Men, så sjukt fina halvvantar!