Thursday, September 27, 2012

Livet genom instagram

Som så många andra med smartphones fotar jag numera mest med den, och med instagram-appen blir allt så mycket finare. ClaraSofiaFalk heter jag där, för den som vill följa mig. Här är några bilder från senaste veckan:

Tomatskörd i kolonin

 Kläder till lillhen (det är vårt smeknamn på bäbisen). 

Jag gick på slöjdporrfest. Det här är min favoritbild, den mest påklädda. Är eventuellt lite pryd?

Har även varit på födelsedagsfest i ett torp i skogen. 

Ny gammal fåtölj! Blocket är bra. Jag tänker att jag ska sitta där och amma sen, med en fotpall för fötterna. 

Jag matar grisar en dag i veckan i våra kvarter. Det är roligt! Min dröm om att bo på landet och ha djur förstärks. Fast vill nog inte ha grisar, en av dem bits lite för mycket för att det ska vara riktigt roligt. 


2 comments:

Anna said...

Fint, fint, fint.

Tyg och otyg said...

Vilka fina bebiskläder! Och vad mysigt med grisarna. :)