Friday, March 25, 2011

Det är bara lite aids

Hur tur kan man ha! Jag har vunnit två vinster på en och samma dag, helt fantastiskt.
AMOs blogg vann jag Sara Granérs bok Det är bara lite aids, som jag tänkt läsa hur länge som helst. Tycker att hennes serier är fantastiska och namnet på boken också.

Den andra vinsten har lite med skicklighet att göra. Jag skickade in en bild till Sannas photoshoprecept (där finns väldigt bra och tydliga instruktioner för hur man fixar bilder i photoshop). Temat var vårkänslor, och jag vågade knappt skicka in en bild, men så blev jag en av fem vinnare! Bra egoboost för mig som aldrig riktigt fattar att jag är bra på saker.

Dessutom är det 25:e idag så jag ska köpa nya converse. Bra dag idag!

4 comments:

Anonymous said...

Grattis! kram k

ylva said...

Det är bara att gratulera.Blev nyfiken på boken ska kolla lite närmre....Det är en bra dag idag för jag har en ledig dag :)Lite stickning ,koppar med kaffe och lite städ.

Efwa - Medea said...

Kom hit för att gratulera till vinsten hos Sannas photoshoprecept! Kände direkt igen din fina vårbild. GRATTIS!!

kamilla said...

Hurra på vinster och dagar då det trillar in pengar! Jag har köpt de finaste conversen ( http://www.flickr.com/photos/47222851@N02/5505364791/ )