Monday, May 10, 2010

Mer inspiration


Det råder visst lite trädgårshysteri hos mig, men det är ju så kul så det är svårt att låta bli! Jag har köpt blommor för att göra iordning lite på min balkong, tyvärr är min budget för liten för att jag ska kunna skapa nåt i den här stilen.

Bilderna är från Liseberg (såklart...), de hade en balkongtävling. Jag tog inte kort på alla bidragen och inte minns jag vad de som gjort dem hette, men jag hoppas att det är ok att lägga ut bilder ändå. Själv skulle jag nog välja den översta balkongen, jag gillar 50-tal och färg! Men den nedersta romantiska är ju också fin... och den i mitten också... svårt!

1 comment:

Louise said...

Jag var oxå där och blev inspirerad... jag shoppade loss... så nu blir det att inreda balkongen minsann... fina bilder =)
Ha en härlig dag
Louise