Sunday, February 7, 2010

Hyllning till stickbloggarna

Det slog mig just hur många länkar det var i mitt förra inlägg, och sen tänkte jag på hur mycket alla stickbloggar har betytt (och betyder) för mig. Jag vågar påstå att jag inte varit en tredjedel så god och erfaren stickerska utan alla stickbloggar! Tips, inspiration, nya idéer och så såklart den respons jag får via min egen blogg betyder så himla mycket.

Det var inte så mycket mer jag vill säga, bara ett kort hyllningsinlägg till alla er såhär på en söndagseftermiddag.

5 comments:

Cecilia said...

Håller med dig! Utan bloggarna vore det lite mindre härligt med stickningen!

Tant Kofta - Lotta Blom said...

Det var ett bra inlägg!
utan bloggarna skulle livet vara lite fattigt.
Många hej från Tant Kofta

Sunna said...

Jag säger tack detsamma, du är en inspirationskälla själv

Sillen stickar said...

Spegel!!!!!!!

Skräddardotter said...

Mycket tänkvärt. Är man lite smådeppig eller söker inspiration till något nytt...då är bloggarna bäst!