Thursday, September 11, 2008

11 september

Jag tror jag spricker av längtan! Min älskling sitter nu på ett flygplan på väg till Sverige, och han stannar här hos mig i två veckor!
Vanligtvis har vi ett låååångdistansförhållande, han pluggar nämligen i Singapore, som råkar vara ett land på andra sidan jorden. Jättekul. Jag är med andra ord gräsänka för närvarande, men bara fram till 9:55 imorgon bitti!

Ni som någon gång saknat nån ofantligt jävla mycket vet hur det känns, att kroppen liksom vänder ut och in på sig och man inte vet vart man ska ta vägen, det bara kryper i hela kroppen av längtan.
Kan det inte bli imorgon nu!

Förresten - visst är det lite komiskt att flygbiljetterna är så mycket billigare 11/9 än alla andra dagar? Det rör sig om en rätt väsentlig skillnad faktiskt, några tusen sådär. Att USA är nojiga kan jag förstå, men resten av världen? Alla håller andan...

1 comment:

Anna said...

Hej, du är utmanad på min blogg :)