Wednesday, March 5, 2008

Framåt! mot färdig tröja och sommaren!

Det här ser ut som en sån där dagens outfit bild som alla modebloggare lägger ut på sig själva, men det är det inte. Jag vill bara visa hur långt jag kommit med thermal. Fram och bakstycke är nästan klart (bara finliret vid halsringningen kvar) och en arm är påbörjad! Snart klar med andra ord.
Jag ser framför mig hur jag kommer sitta svala sommarkvällar vid havet och mysa i min gosiga tröja... åå, sommar alltså! Nu svamlar mina tankar iväg och jag drömmer mig bort till varmare tider.

4 comments:

Strumpstickan said...

Vilken mysig topp och så fin den blev! Bra jobbat!

Anonymous said...

Vilken fin tröja och Gud så lik du är Björk :D

Clara said...

Strumpstickan: tack så mycket, men den är inte färdig än. Jag återkommer med fler bilder när den är klar.

Moa: Tack!! Jag har hört att jag är lik henne förut, men jag tröttnar aldrig på att höra det...

Anonymous said...

Det känns som att hon är helt rätt person att likna, både till utseende och sätt!